فیلم| عاقبت یادگیری از معلم بلاگر
به گزارش سرویس منهای فوتبال خبرگزاری دیلی فوتبال؛ فیلم منتشر شده از آنچه عاقبت یادگیری از معلم بلاگر عنوان شده به یکی از پربیننده ترین ویدیوهای طنز در اینستاگرام تبدیل شد.
در این ویدیو که با واکنش های خنده دار کاربران در شبکه های اجتماعی مواجه شد، یکی از بلاگرهای طنز اینستاگرام ماجرای «بلاگر معلمی» که این روزها به یکی از داغ ترین موضوعات بحث در فضای مجازی تبدیل شده را سوژه کلیپ خود کرد.
- بیشتر ببینید:
- عذرخواهی معلم مازندرانی و بازگشت به مدرسه
فیلم عاقبت یادگیری از معلم بلاگر که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.
بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.
فیلم عاقبت یادگیری از بلاگر معلم
پسندها:
0
گزارش خطا
ارسال نظر
نظرات شما
یک فرد

۱۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
تا حالا که مشغول تخریب همه کس و همه فردی بودی!!الان هم برای تمسخر و تحقیر یه معلم با انرژی و متفاوت از جهاد و تلاش مقدست که بهت دستور داده شده،دست بردار نیستی!!!!اسمت هر چی میتونه باشه ،الا دیلی فوتبال........
محمد

۱۴:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
این بنده خدا رو باید ازش تشکر هم بکنیم آموزش درس در شرایط ایده آل برای دانش آموزان بوده به درس علاقه مند میشدم مثل بعضی از معلم ها که مثل شمر و یزید و بی حوصله هستن خوبه که بچه رو باید با گریه بفرستیم مدرسه این مستحق تشویق و پاداش هستش
ایرانی

۱۴:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
کلا ملت دوس دارن همه چیزو به مسخره بگیرن این آقا هم تو کامنتاش قراره دهنش مورد عنایت واقع شه
خسرو

۱۸:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
یعرف المجرمون بسیماهم ...این آقا هم از صورتش معلومه سرش تو کدام آخوره
محمدی

۱۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
مسؤل ب ظاهر محترم این ب اصطلاح وب سایت دیلی فوتبال، ی خواهش کنیم ازت اگر بهتون بر نمیخوره؛ خواهشا شما دیگه ول کن ملت بشین و برا جلب مخاطب و توجه دیگرون ی فرد خاص مخصوصا دخترای مملکت رو سوژه نکنین؛ جاده باز باشه شما و سایت های امثال شما خوب میتازین و چون پشتتون ب جاهایی گرمه خوب دیگران و تخریب میکنین...(نون وجدان و انسانیتتون رو بخورین نه نون....؟)
گرگعلی

۲۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
بیا برو جمع کن باو اگه همه معلم ها بلد بودن با روش های خلاقانه به دانش آموزا درس بدن الان کسی از درس بدش نمیومد
حالا بیا با دلقک بازی این معلم بزرگوار رو مسخره کن تازه شعرشم اشتباه گفتی میرم بالا با مخرجم ضرب میشم???مگه مخرج بالاس
حالا بیا با دلقک بازی این معلم بزرگوار رو مسخره کن تازه شعرشم اشتباه گفتی میرم بالا با مخرجم ضرب میشم???مگه مخرج بالاس
علی

۲۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
خیلی آدم کثیف و بی شرفی هستید که با دورغ و تهمت زدن به انسان بی گناه میخواهید معرف شوید
یه هموطن

۲۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
ایکاش تمام کساییکه تو سایت دیلی فوتبال و منهای فوتبال کار میکنن یه معلم در حد و اندازه این معلم داشتن تا فهم و شعورشون خیلی بالا میرفت تا هر اراجیفی رو بازنشر ندن ?
ایمان

۲۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
واقعا که شما درست میفرمایید
شورشو دراوردن بابا بنده خدا داره کارشو به
درستی ذوق انجام میده و باعث اشتیاق
یادگیری بچه ها میشه
شورشو دراوردن بابا بنده خدا داره کارشو به
درستی ذوق انجام میده و باعث اشتیاق
یادگیری بچه ها میشه
علی

۲۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
واقعا کشور گندی و مزخرفی داریم که نشستن فقط مردمو آزار بدن جا داره که بگم اینهمه مسول که نشسته فکر میکنه بهتر از خودش نیست آخرش خوش نشه غرور به اشتباه قابل تمجید نیست.
محسنی

۲۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
معلم.که اینده.فرزندان این.سرزمینه.را.تعلیم.میدهد
با.یه.پسره..انگل.زشت.؟؟؟ و.شما.هم.به
اصطلاح.مسلمان.پخش میکنید
جایگاه.معلم..مادر.والاترین.مقام.است
سایت.دیلی.برا.پول.چاپ.کردن
راهای.بهتری.هست
با.یه.پسره..انگل.زشت.؟؟؟ و.شما.هم.به
اصطلاح.مسلمان.پخش میکنید
جایگاه.معلم..مادر.والاترین.مقام.است
سایت.دیلی.برا.پول.چاپ.کردن
راهای.بهتری.هست
مجید

۲۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
اتفاقا روش تدریس و ابتکار ایشون خیلی هم قابل تقدیره. ۱۷ سال قبل هم معلم شیمی در دوم دبیرستان جدول تناوبی رو با شعر به ما یاد داد که تا به امروز یادمه و برای هیچ آزمونی نیاز به تقلب نبود.
گرچه موافق اینکه بچه های مردم در مدرسه با موسیقی های سطح پایین آشنا بشن نیستم. موسیقی شادِ فاخر زیاد داریم
گرچه موافق اینکه بچه های مردم در مدرسه با موسیقی های سطح پایین آشنا بشن نیستم. موسیقی شادِ فاخر زیاد داریم
ناشناس

۲۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
ای خدا حالا فهمیدم این چیزا چطور حل میشد خدابیامرز معلم ریاضی خیلی تلاش کرد بود بیست پیش اما من نفهمیدم حالا فهمیدم چطوری حل میشد
ناشناس

۲۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
درس دادنش رو دوست داری یا آرایش و هم خوانی با بچه ها و خواندن ریتم دارش رو همراه با رقص بچه ها????????
ناشناس

۲۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
دیلی فوتبال چیزی نگفته !!! فقط میخاد عده ای که میگن ما ملتی غمگین هستیم را شاد کند.. همین ???????
ناشناس

۲۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
نباید بیش از اندازه حساس بود . دیلی فوتبال برای خنداندن روشنفکرها که میگویند غمگین هستیم تلاش میکند تا با شیرین کاری دیگران همه را شاد کند
ناشناس

۲۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
اشتباه قضاوت نکنید کسی نگفته او بد تدریس کرده .. فقط برای شاد کردن است آن هم با طنز !!!
ناشناس

۲۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
طنز گویی برای شاد کردن مردم است نه مثل شما که فقط حرف زشت زدن ورد زبونته
علیرضا

۲۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
این معلم ورفتار اموزشی که داره واقعا قابل تحسین هست ..اونهایی هم که مخالفت میکنند یا حزب الهی هستند که خب عادی هست .چون حزب الهی ها با همه چی مخالف هستند .واونایی هم که خوششون نمیاد دلیلش اینه که نسبت به روش تدریس ایشان یا درکی ندارن یا حسودی میکنند ..در هر صورت این معلم واقعا قابل تحسین هست
ناشناس

۲۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
این خنگ دیگه کیه از آب گل آلود ماهی میگیره معلمه اخراج شده بود اینو نگاه حالا ??
ناشناس

۲۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
اگر توی کانال تدریس معلمان بروید اینقدر روشهای خلاقانه و زیبا میبینی، کور ی و چشم بصیرت نداری وگرنه این خانم داره جلف بازی درمیاره دلیل داره. الآن بازدیدکننده هاش بالا رفته. گرفتی چی میگم؟؟؟؟؟؟؟
خسرو

۲۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
تو را به خدا بی انصاف نباشید دیلی فوتبال مسائلی را که هست نشون میده تا شما با هر تفکری راجع به آن نظر بدید .بد بینی هم اندازه داره .اگر فارس و ساعد نیوز و ...را ببینید چی میگید.تمام متن را با دقت بخونید بعد از روی نگرشتان نظر بدین نه از روی لجاجت و تعصب
اوج

۲۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
ایندونفرکودن وابله ازروی سوختن جایی ازبدن بعضیا وسفارش پشت پرده ای این بعضیااین کارروانجام دادن،،عیبی ندارن چیزی از ارزش های کاری این خانم معلم خلاق کم نمیشه عزتشم زیادمیشه،،
علیرضا

۰۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
واقعا درس دادن با آهنگ وریتم میتونه برای بچه ها کوچیک و حتی دبیرستانی ها مطالب خشک رو جذاب کنه من خودم معلم شیمی م برای حفظ جدول تناوبی آهنگ و رمز ساخته بود من راحت یادگرفتم و این یه هنر چرا برای هنرش باید مورد بازخورد قرار بگیره؟
هادی

۰۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
به خداقسم باید همشون رو اخراج کنن اینجور معلم هارو ، همچی شده مسخره بازی و شاخ بازی و فضای مجازی تا معروف بشن هر ننه قمری یه گوشی دسش گرفته میخوادمعروف بشه، چقد ندیدبدید زیاد داره ایران خدایا امیدوارم لااقل تواین یک مورد خوب عمل کنه دولت و سخت برخورد کنه
تنها

۰۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
انوقت بنطر شما حزب الهی بده حزب شیطانی بودن خوبه؟ یکم فکر کن به حرف هات ببین اول قصد این خانم واقعا چیه یه معلم چقدر درامد داره که میره ارایشگاه خودشو اینجوری مثل عروس رنگا بارنگمیکنه میاد وبعد با نازوعشوه فیلم میگیره وبعدم توفضای مجازی پخش میکنه کارش که از اصل خراب و اشتباهه اون ازاون دوما چرا باید فیلم رو پخش کنه جز اینه که میخواد معروف بشه واینم اسم درکنه ایشون معلم هستن یا مدلینگ یا بلاگر یا سلبریتی میخوادکدومش بشه؟، حیف اسم ومقام معلم که بعضیا خرابش میکنن انوقت چهارنفرمثل شماهم میاد بامغز کوچیکشون کسایی روکه میخوادواقعیت رو بگن روبا الفاظ جاهلانه زیرسوال میبرن والا نمیدونم از کی حزب وبنده خدا بودن بدشده و حزب شیطان شدن خوبه انشالله امثال شما باشیطان محشورباشین تا حزب الهی نشین، درضمن فکرنکنین من الان اونجوری هستم خداوکیلی عضو عادی بسیج هم نیستم تابرسه به چیزای دیگه والا من ارزوم بود که لیاقتش روداشتم حزب الهی باشم اینام که گفتم براین بود که گاهی جواب ابله هان رو نمیشه با خاموشی داد
آلخاندرو

۰۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
تنها فرزندم به خودت فشار تو اگه خدا پرست بودی و به دين مقدس اسلام ایمان داشتی حالا سینگل نبودی ! یه فکری به حال خودت بکن
درضمن تو اصلا با دخترا مشکل داری مشخص خخخ
درضمن تو اصلا با دخترا مشکل داری مشخص خخخ
دنیای ما

۰۴:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
به نظر دیلی فوتبال مسائل حاشیه دار جامعه را زیر ذره بین میبره و این خوبه . موضوع این معلم هم حل و فصل شده، دیگه قلم فرسایی نکنید تا از هر دوطرف بام نیفتید. کلیپش هم خخخخخخ
آراز

۰۷:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
نمونه ای از یه فشاری تمام عیار،تو عوض بسیج عادی نیستی!با این حرفایی ک زدی کمتر از رئیس پایگاه نیستی بخدا،خوبه فقط خنگایی مثل شما همه چیو سطحی نگاه میکنن،داعش هم اسمش دولت اسلامی عراق وشام بود حالا اگه یکی باهاش مخالفت میکرد اونم خودشو بر حق میدونست چون یه اسم گذاشته بود رو خودش و هرغلطی ک دوس داشت انجام میداد
کیکاووس

۰۷:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
با چی برخورد کنه . یعنی اینهمه گرونی و فساد و بی عدالتی رو نمیبینید تو جامعه . نمیبینید به مردم چقدر داره سخت میگذره به اسم تحریم هر بلایی دارن سر مردم میارن . چرا سختی رو مردم باید تحمل کنن و آقازاده ها تو کانادا باید عشق و حال کنن
مسعود مرادیان صحنه

۰۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
یکی نیست به این مرتیکه دلقک با این ریش و سیبیل بگه آخه الدنگ تو چی یاد گرفتی از ننه بابات جز این دلقک بازیا ، درد و بلای این معلم عزیز و زحمت کش و تمام معلم های خلاق بخور تو سر توی دلقک بی خاصیت
پريسا

۰۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
اينا بايد برن افغانستان تا راحت زندگي كنن
جنبه نداشتن بهشون اجازه زندگي دادن الان حد خودشون رو فراموش كردن
مردم ايران شاد هستن و بي حجاب و به هر بهانه كه مايل باشن ميرقصن
خودشون اسلام و خدا و پوشش و لباس و فرهنگ داشتن و دارن و اسلام اجباري و حجاب اجباري و خداي اجباري رو قبول ندارن
جنبه نداشتن بهشون اجازه زندگي دادن الان حد خودشون رو فراموش كردن
مردم ايران شاد هستن و بي حجاب و به هر بهانه كه مايل باشن ميرقصن
خودشون اسلام و خدا و پوشش و لباس و فرهنگ داشتن و دارن و اسلام اجباري و حجاب اجباري و خداي اجباري رو قبول ندارن
ناشناس

۱۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
این کلیپها رو برای گنگستر های نر بیرون مدرسه پر میکنه بچه های بیچاره رو سپر قرار داده اگه راس میگه مرتب از خودش فیلم نگیره و پخش نکنه زنیکه فاسد
ناشناس

۱۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
نحوه ی تدریسش خوبه به هر صورت سیستم جدید آموزش پرورش مث صد سال پیش نیست ،اما یا بلاگری یا معلمی یکیشو باید انتخاب کنه چون بلاگرا به هر صورت برای مطرح شدن از خیلی خط قرمزها میگذرن
لیلا پورتقوی

۱۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
ببین فکر تو چقدفاسده که چن تا پسر بچه رو به چشم مرد میبینی واقعن برای اینجور افکار باید تاسف خورد
مائده

۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
بعضیا لابد به غیرت نداشتشون برمیخوره یکی نیست بگه اگه غیرت دارید اگه حساسید برید روی ناموستون توی مشهد که حرمسرای عراقه غیرتی بشید... یه معلم رو از کار بیکار نکنید!!
مائده

۱۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
دقیقاااا...اون معلم حداقل توی یه همچین جامعه ای داره روحیه بچها و حفظ میکنه و وجدان داره درس رو درست یادشون میده بعضیا کلا با مسخره کردن آدما پول درمیارن...
علی احمدی

۱۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
والا شماها خود حزب شیطانید فقط روی تابلوتون نوشته حزب الهی وگرنه شیطون پیش شما شاگرده...تمام مشکلات مملکت را با این کاراتون به حاشیه بردید...
ناشناسم

۱۴:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
کدوم آقازاده!! هرچی آقازاده هست که چندسال پیش باباشون اختلاس کردن وفراربرقرارترجیح دادن وازایران رفتن. یکعده هم مثل علی کریمی ها ازایران فرارکردن. غیرازاین هست شماچنداسم نام ببر ماهم یادبگیریم
ناشناس

۱۴:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
شاخ نشو بابا دو تا شر و ور فقط بلدید بنویسید برای شما همون معلم های قدیمی با تنبیه خط کش و خودکار بدرد میخوره سر هر چی میشه اظهار نظر میکنید پهن تو مغزتون نیست فکر میکنید همه چی دانید
باران

۱۵:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
تو سیدی بیشعور،شعورت به اندازه ای باشه که حرمت اجدادتو داشته باشی لااقل، آخه آدم با خدایی که تمام سرنوشت و عقوبتش دستشه دشمنی میکنه نادان؟
حضرت محمد(ص) درس گفتن که فرمودند کسیکه دین ندارد عاقل نیست،آخه تا چندسال میخوایید تو این دنیا زندگی کنید بدبختای مفلوک جاهل
حضرت محمد(ص) درس گفتن که فرمودند کسیکه دین ندارد عاقل نیست،آخه تا چندسال میخوایید تو این دنیا زندگی کنید بدبختای مفلوک جاهل
سید علیرضا بیات

۱۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
آقا من دانشجو ام از ابتدایی تا الان معلم ها و اساتید ما بیشر خانوم بودن تا آقا اتفاقا خانوما خیلی بهتر تدریس میکنن تا آقایون و منظورو بهتر میرسونن بهرطرف مقابل
روش های جدید تدریس خب نیازی به این همه آرایش و میک آپ نداره بخدا یا اینکه پست و استوری کنی بابا بخدا به پیر به پبغمبر ????????????????
ولی خدایش این فقط نظر منه و من هیچ گرایشی به هیچی ندارم انصافا این فقط داف بازی بود ??
بنده خدا فالور میخواد خب !!! مگه بده
درضمن بتونم باش ارتباط بگیرم حتما ازش خوتستگاری میکنم ?
روش های جدید تدریس خب نیازی به این همه آرایش و میک آپ نداره بخدا یا اینکه پست و استوری کنی بابا بخدا به پیر به پبغمبر ????????????????
ولی خدایش این فقط نظر منه و من هیچ گرایشی به هیچی ندارم انصافا این فقط داف بازی بود ??
بنده خدا فالور میخواد خب !!! مگه بده
درضمن بتونم باش ارتباط بگیرم حتما ازش خوتستگاری میکنم ?
سعید

۱۷:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
باران جون به اولاد پیغمبر داری توهین میکنی
یه طوری به خود پیغمبر هم توهین کردی آخه این حدیث رو از کجا آوردی
پیغمبر عزیز مون گفته اگه دین ندارید لااقل آزاده باشید
یه طوری به خود پیغمبر هم توهین کردی آخه این حدیث رو از کجا آوردی
پیغمبر عزیز مون گفته اگه دین ندارید لااقل آزاده باشید
ساینا

۱۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
این درس پنجمه و ده سالشونه، اونایی که نیمه دومی هستن و یازده سالشونه هم تازه به این سن رسیدن! بنظرت باید تحریک بشن؟
ناشناس

۱۸:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
نظر عقب افتاده ات و نگهدار برای خودت
انقد ذهناتون مریضه
انقد پلشتین آخه
واقعا نمیدونم چیبگم
کاش همه ی آدمایی مثل تو تویه اتفاق نابود بشن
انقد ذهناتون مریضه
انقد پلشتین آخه
واقعا نمیدونم چیبگم
کاش همه ی آدمایی مثل تو تویه اتفاق نابود بشن
حسین

۱۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
یکی که از دل وجون مایه بزاره عاقبتش اینه ..
از قدیم گفتن خوبی که از حد بگذرد عاقبت ناخوشایندی خواهد بود ...من که چیزی جز گسترش روشی جدید برای تدریس ندیدم ..او یک نفره برای گسترش علم تلاش کرد ویک لشکر برای کنترل کردنش قد علم کردند..این کنترل ها آشنا نیست
از قدیم گفتن خوبی که از حد بگذرد عاقبت ناخوشایندی خواهد بود ...من که چیزی جز گسترش روشی جدید برای تدریس ندیدم ..او یک نفره برای گسترش علم تلاش کرد ویک لشکر برای کنترل کردنش قد علم کردند..این کنترل ها آشنا نیست
آرمان

۲۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
بابا هیچ معلمی حق نداره بدون اجازه والدین تصاویر کودکان رو در شبکه های اجتماعی منتشر کنه تا بخواد فالوور جمع کنه وگرنه هیچ اشکالی در روش تدریس این خانم نیست.
هایده

۲۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
خیلی بیشعوری بدبخت
اگه همه معلما اینجور بودن الان همه مهندس بودیم
آفرین به این معلم که یه همچین روش آموزشی رو پیش گرفت یه اون بچه ها حسودیم میشه
اگه همه معلما اینجور بودن الان همه مهندس بودیم
آفرین به این معلم که یه همچین روش آموزشی رو پیش گرفت یه اون بچه ها حسودیم میشه
ناشناس

۰۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
...... این شعره رو درآوردین بابا شماخوبین مغزاتون نوعه آکبند ولی هراز چند گاهی یه استفاده ام از مغز بکنید نزارید آک بمونه.
حمیدرضا

۰۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
خانم معلم خیلی فوق العاده ای است.ایشون با چه روش خوب و کاربردی به بچه های کلاس تدریس میکنند .
اما ایشون بنظر دختر زیبا و فوق العاده ای است .
من اگر ایشون رو میدیدم حتما برای زندگی با اون ازش خواستگاری میکردم و درخواست ازداوج میدادم .
اما ایشون بنظر دختر زیبا و فوق العاده ای است .
من اگر ایشون رو میدیدم حتما برای زندگی با اون ازش خواستگاری میکردم و درخواست ازداوج میدادم .
محسن

۱۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
ما ایرانیها فقط تو مسخره بازی از بقیه دنیا سرتر هستیم .این آدمهای بیشعور هم باید باشن دیگ وگرنه ک جهان سوم نبودیم .
یه معلم شریف پیدا شده با خلاقیتش عشق و علاقه برای یادگیری رو توی بچه ها بوجود میاره بعد این آدمای نفهم مسخره بازی در میارن .کاش ماهم همچین معلمی داشتیم .یادمه کلاس چهارم یه خانم معلم داشتیم ک سبیل هم داشت خیلی هم خشن .بعد این معلم شریف رو با معلم خودم مقایسه میکنم میگم اگر ماهم همچین معلم با ذوق و مهربونی داشتیم قطعا خیلی بهتر درس میخوندیم
یه معلم شریف پیدا شده با خلاقیتش عشق و علاقه برای یادگیری رو توی بچه ها بوجود میاره بعد این آدمای نفهم مسخره بازی در میارن .کاش ماهم همچین معلمی داشتیم .یادمه کلاس چهارم یه خانم معلم داشتیم ک سبیل هم داشت خیلی هم خشن .بعد این معلم شریف رو با معلم خودم مقایسه میکنم میگم اگر ماهم همچین معلم با ذوق و مهربونی داشتیم قطعا خیلی بهتر درس میخوندیم
سبحان ناصح احدی

۱۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
روش تدریس خانم معلم خیلی خوبه همه بچه ها باشادی خوشحالی جواب میدن ولی روش های نوین اموزشی نیازی به استوری کردن و پست کردن فالور جمع کردن و میکاپ غلیظ و از همه مهمتر عرق سگی خوردن نداره من بدون هیچ گرایشی این حرفارو زدم حالا هرکی که میخواد تعصبی نظر بده که نه این خانم خیلی خوبه یا اینکه خیلی بده باخودشه کار خوب باید تحسین کرد کار بدم انتقاد
رحمت الله

۱۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
اتفاقا این کلیپ های کوتاه برای رسوندن تدریس بهتر برای معلم های مغز پوسیده
قرون وسطایی مفیده
قرون وسطایی مفیده
ترنم

۱۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
خیلی هم خلاقانه و خوب هست روش تدریسش . فقط آدمهای دگم و کوته فکر هستند که فکر میکنند همه چیز باید بر مدار چرتکه و حساب انگشتی میرزا فتح الله زمان عهد بوق بچرخه. دمش گرم خیلی خوب هست .
عاطفه

۱۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
اسم مقدس معلم روخراب نکنید این معلم نیست دلقکیه که میخوادباپخش فیلمهاش مشهوربشه اگه نیتش یادگیری وشادکردن بچه هابودچه لزومی داره فیلم بگیره وپخش کنه وازبچه هاسواستفاده کنه
عاطفه

۱۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
هایده توخنگ بودی نازه به اعتراف خودت حسودهم هستی درس نخوندی چه ربطی به معلمت داشته همه ایناکه دکترمهندس هستندیعنی معلمشون خوب بوده
خان

۱۵:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
با تمام وجود موافقم،
یکی نیست به این منقول بگه دیرکردی داداش موج سواراش رفتن،صبح بخییییر
یکی نیست به این منقول بگه دیرکردی داداش موج سواراش رفتن،صبح بخییییر
کوروش کبیر

۲۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
خانم عزیز یه طرفه به موضوع نگاه نکن این خانم اینکار میکنه تا بقیه معلم ها ببینن و از این موضوع استفاده کنن تا بچه ها علاقه پیدا بکنن به کتاب و درس شما که سواد داری اما اطلاعات کافی نداری درباره این موضوعات
مریم

۲۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
دلم به پسر بچه های که ممیز هستن و معلم باعشوه گری تدریس میکنه می سوزه
اینها زودبه بلوغ جنسی میرسن و یه معظل خواهد شد در جامعه همه چیز از چارچوب اش خارج شده وقتی هر چیزی جایگاه خودش رو گم کنه معلم بشه بلاگر و تمرکز اش رو فالورهاش باشه
انتظار نداشته باشید که دانش آموزان با خدا تحویل جامعه داده بشه،
اینها زودبه بلوغ جنسی میرسن و یه معظل خواهد شد در جامعه همه چیز از چارچوب اش خارج شده وقتی هر چیزی جایگاه خودش رو گم کنه معلم بشه بلاگر و تمرکز اش رو فالورهاش باشه
انتظار نداشته باشید که دانش آموزان با خدا تحویل جامعه داده بشه،
نظرسنجی
تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی 2026 صعود می کند؟
نیازمندیها